ensest hikayeler, erotik hikayeler, porno hikayeleri, sex hikayeleri

Yatağa Bağlayıp Önce Yalayıp Sonra Tecavüz Etti

Posted on: Temmuz 24, 2012

merhaba arkadaşlar başıma gelen yaşadığım bu olay henüz üzerinden 1 ay geçmemiştir ve halada yaşamaktayım ailem le aram çok bozuktu sürekli kavga ediyorduk internetten tanıştığım bir erkek wardı . bir gun ailem beni kızdırdı bende onun yanına gittim gece gece çok iyi birine benziyordu bana kotuluğu olmaz sanmıştım. onun yanına gittiğimde niye geldin…

gibi sorular sordu bende anlattım.sonra ben sana yatak hazırlarım dedi içeri gitti buyuk bir yatağın başlarına ip bağlamış yatağı düzenlemişti içimde bir tedirginlik wardı ama bişi olmaz diye yatağa yattım o da içeri gitti ben hemen orda uyumuşum . gece yanıma gelmiş ellerimi ayaklarımı yatağa bol ama çıkmayacak şekilde bağlamış. gece bi su içmek için mutfağa kalcaktım we bağlandığımı ferkettim birden içerden 2 adamın sesi geliyordu . hızlıca odamın kapısı açıldı . biri erkek arkadaşımdı diğeri ise 40 yaşında ayaşın tekiydi erkek abi sana soyummu dedi ben anlamamıştım . adam soy lan cabuk dedi beni soymaya çalışıyodu engelleyemedim. adam arkadaşıma sen çık dedi . o çıktı adama ben bakireyim dedim ama direk üstüme yattı ve daha kıyafeini çıkarmadan amımı yaladı sürekli biyerlerime vurdu canım yanıyordu sonra erkek arkadaşımı yuksek sesle yanına çağırdı we bir tane makas istedi o da hemen getirdi. bana vurdu sen nasıl orospusun dedi amın kıllarla dolu diye bağırdı korkuyordum. eline makası aldı ve kıllarımı kesti. sonra erkek arkadaşımdan 1 tane ağda istedi o hemen getirdi ve amıma sıkıca yapıştırdı çekme lütfen dedim birden çekti amım portakal rengini aldı

 

devamı için: http://adf.ly/BHeBM adresine gidiniz..

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: