ensest hikayeler, erotik hikayeler, porno hikayeleri, sex hikayeleri

Mastürbasyon yaparken kızıma yakalandım

Posted on: Şubat 5, 2011

meraba ben 43 yaşındayım. kızım 18 yaşında. bilgisayarın başında porno film açmış izliyordum. öyle bir çekiyordum ki delilercesine tam boşalacakken kapı aralandı. arkama bi döndüm baktım kızım. şaşırmış bana bakıyordu. ben de ona bakıyordum. bir süre bakıştık. odadan pardon deyip cıktı. tam bosalacak sırada oldugum için azgındım. gittim hemen kızın yanına. ne yaptığımı gördün mü dedim evet dedi. banyoya gittim. kızımı çağırdım geldi. şu banyoyu hazırla köpük olsun felan dedim. sonra kızım tamam dedi. ben çıktım. 5 dakika sonra kızım çağırdı hazır dedi. ben de hemen soyundum.o banyodayken hemen onu kıstırdım. tuttum suya attım. ne yapıyosun baba diye bağırdı. ben de sus dedim. kıyafetlerini delicesine yırtarak cıkardım. memelerinin uçlarını yalamaya başladım. memeleri kalkmaya başlamıştı. benim sikim de kalktı. sonra aşağı yalayarak aşağılarına indim. indirdim kilotunu. amı cok kıllıydı. kıllarını yalamaya başladım. sonra amını yalayacaktım ki baktım bu kız daha önce sikilmiş. bi tokat attım iyice dövdüm. sürtük diye bağırdım. çıkardım banyodan getirdim salona yatırdım onu oracıkta siktim. sikimi amına sokarken öyle zevk alıyordum ki. o da zevk alıyordu. hergün sikişiyoruz.

63 Yanıt to "Mastürbasyon yaparken kızıma yakalandım"

benim 20 cm lik sikim var ist avrupa yakasında oturan herkes iyebilir bayan veya kendini bayan hiseden herkes arayın

20 cm sikini yemek isterdim adım metin.Götümü beğenirsin çıkmak istemezsin. mail adresim. metin-ays@hotmail.com

20didem@windowslive eklermisin canım. ama burdan oldugunu hatırlat. yukardaki cümleyi söyle ben hatırlarım seni canım ;)

Allah versin sıken sıkene

Allah versin sıken sıkene Varsa sıkılmek isteyen bayan bekleriz asivedelimen48@hotmail mesajınısizi bekliyorum

ah senide ben bi siksem

Slm ben kadınsı gayım benim dapdar götumu sikmek ısteyenler sms atın bana 0534 503 21 52

merhaba senin sikmek istiyorum ekle skici-skici@hotmail.com bekliyorum mailde atabilirsin

ben istiyorum ara sıkeyım 5342642979

ulan siz erkekler yokmusunuz amma da atıyorsunuz.hadi gel becer desem gelemezsiniz

slm eminecim beni bi cagırsan o5335465056 kapalıysa 05302379656 msj atarsan dönerim sevişmeyi seven ve iyiy bilen biriyim

haklısın gercekrtende oyle benim msn adresim sen_ben_siz@hotmail.com bu site ve yazilanlari yaz seni tanirim ama adresini verirsen gelip gelemiyecegimi ogrenmis oluruz ama once msn uzerinden goruselim bakalim gelicegime derermisin :D

yakında bır yerde olsan senı havada sıkerım o kadar abazayım

Emine hanım gel saatlerce sevişelim

benide sikmek isteyen warsa eklesin

her turlu eslı essız sexse varım 0541 277 53 33

BEN İSTANBULDAN ONUR KARISINI SİKTİRMEK İSTEYEN ABLASINI SİKTİRMEK İSTEYEN,KARISINI SİKERKEN BENİMLE KONUŞTURMAK İSTEYEN,KARISINA GÜZEL BİR HEDİYE VERMEK İSTEYEN,TÜRBANLI KARISINI OKŞATMAK İSTEYEN,ÇARŞAFLI KARISINI KANIRTARAK SİKTİRMEK İSTEYEN İSTER SİNEMADA,İSTER OTOBÜSTE.HEYECANINI ARTIRMAK İSTEYEN ARAYIN BOŞALALIM.EVLİ,DUL,BEKAR,GENÇ,YAŞLI KİM OLURSA OLSUN AM DİLİNİ EMDİRMEK AM SUYUNU İÇİRMEK İSTEYEN AMCIĞINDAKİ KILLARI TEK TEK YALATMAK İSTEYEN MAKSAT SEX OLSUN ARAMANIZI BEKLİYORUM.0532 244 27 64.GİZLİLİK ÇOK ÖNEMLİ OLMAK ŞARTI İLE.İSTER ARAYIN İSTER MSJ ATIN İSTERSENİZ MAİL ATIN.panzehir__30@hotmail.com (0532 244 27 64

Sikilmek isteyen bayanlar varsa eklesin istedginiz kadar delicesine yalarim aminizi

adım kerem yokmu veren=) arayn sabaha kadar her türlü gider yaşta fark yok num.05068030402 (izmir içi)

istanbul anadolu yakasında varsa sikilmekisteyen arasın beni 5355707868

abartıı olsada heyecanlı,skilmek isteyen azgın bayanlar memedikopolidis@hotmail.com daym

wala doqru kardeş siken sikeNe . . WarSa . SikiLceK . Am . . OzeNe . . BozeNe . . SiKerIz . . BuyuRuN . . WarSa . . YeMeqK . . IsteyeN . :/

varsa sikilmek isteyen hazırız yane 21 cm yarak var

benım telde sex yapmak ısteyen herkesı beklıyorum evliçiftler kızlar bayanlar pasıfler ensestlerınde fantazılerını dınlerım 5367074542

SIKISMEK ISTEYEN yazsin asgerazeri@mail.ru 00994506442474

dayı supersın getrsene kızı bırlıkte sıkelım kıllı amcık yalamayı sevrımm cılıklara bouyım onu eklet benı prensboy88@hotmail.com

saat ler ce sevişmek isteyen bayanlar bekliyorum ıstanbul atakoy den şahan 05073215266 bekliyorum

Merhaba ben mert Ankaradan her yastan bayan arkadaslarla tanısmak ıstıyorum yas önemli deil kalp güzelligi önemlidir….
0542 446 16 90

kalın alet seven bayanlar ve çiftler ekleyin lütfen ciplak_erkek_25@hotmail.com.

mersinde kendine güvenen sikilmeyi seven bayanlar doruklara cikmayi sevenler bulusalim mümkünse…

Kızıni bende çok sikmek isterim Edirneden çılgın asker

Ben 35 yasında samsundan erdal arayın bayanlar konuşalım 0545 607 41 04

amq sikicek erkek cokta aslinda wericek bayan daha cok ama utaniolar solemiolar :))

AM ARIYORUM AMMMMMMMM

arayan bayanlara sürprizimvar 5372628279

slm ben okul tüm herkesi bekliyorum not gizlilik çok önemli ama okul34@hotmail.com mutluluğun tek adresi

Slm kızını bende sikmek istiyorum 0543 845 98 99

o kadar mı yani sanalda yalanıp yutulmak isteyen bayanlar eklesin yivci.42@hotmail.com bekliyorum.

selam ben bursadan tolgahan sexte sınır tanımayan bir beyle tanışmak isteyen ateşli dul evli bursalı bayanlar arayın büyük konuşmayı yalanı sevmek yüz yüze gelince nasıl zevk alırsınıZ ozaman görürsünüz 05366125038 ciddi olanlar arasın

beni sikmek isteyen varmı 21 yaşındayım bakire değilim ama amım dar götten şikişmem fantazili sikişirsek olur bağlamalı felan ist anadolu yakası erkekleri bekliyorum

skici-skici@hotmail.com ekle konuşakım seni sikmek isterim

ekle beni canım aktifbulu@

SLM COK ZEVKLİ Bİ PAYLASİM

liseli dul evli bayanlar çok farklı bol fantazili 0535 250 15 30 en mükembell bir sikiş yaşamak isterseniz kızlarr ekleyin face yada msn ant-1530@hotmail.com tel 0535 250 15 30 koca yaraklı murat derler bana cagrı bekliyum bende seni sikmek istiyorum istersen buluşalım telde rahatlatayım seni

genç liseli dul evli bayanlar çok farklı bol fantazili 0535 250 15 30 en mükembell bir sikiş yaşamak isterseniz kızlarr ekleyin face yada msn ant-1530@hotmail.com tel 0535 250 15 30 koca yaraklı murat derler bana cagrı bekliyum bende seni sikmek istiyorum istersen buluşalım telde rahatlatayım seni

liseli dul evli bayanlar çok farklı bol fantazili 0535 250 15 30 en mükembell bir sikiş yaşamak isterseniz kızlarr ekleyin face yada msn ant-1530@hotmail.com tel 0535 250 15 30 koca yaraklı murat derler bana cagrı bekliyum bende seni sikmek istiyorum istersen buluşalım telde rahatlatayım seni tabi güzelsennnnnn

slm ben ali bayan arkadas arıyorum gizlilik sart ve özel acıktır bayanlar arayın beraber azalım tel 05074454922 msnm asdf-34-@hotmail.com

Amın oglu orusbu pezevenk başka hikaye yokmuzydu

Ohh çk qüzel hikayeler azdım ya sikin bni amımı yalayn :C

Ulan pezevenk böyle saçma hikayeler yazmaya utanmıyormusun millette bu hikayeyi gerçek sanıyor benim bildiğim hayvanlar yavrularıyla sikişir gerçi sen hayvandan aşağı gibisin bu anlatıklarına bakınca

çok sertim feci sikerim telde inletirim tüm ensestleri bayanları ve evli çiftleri tele beklıyorum numaram özele acıktır

çok sertim feci sikerim telde inletirim tüm ensestleri bayanları ve evli çiftleri tele beklıyorum numaram özele acıktır 5367074542

Slm adanadan gay lar msj atsn 05312596985

Azgın ve Doyumsuz sikiciyim am göt yalarım emerım boşaltana kadar farkı benimle yaşayın.yaş sınırım yoktur azgın ateşli evli dul tüm bayanların hizmetındeyım evli çiftlere 3.olurum gizlilik şart türbanlı kapalı evli doyumsuz bayanların emrındeyım(am yalama hastasıyım) azgin_yarak@windowslive.com 05359782021

slm adım erhan sevişmey seven ve iyi bilen biriyim olgunlardn hoşlanırım tel 05335465056 05302379656

merhaba. izmirden ücretli olarak sex düşünen varsa 5396267837 arasın görüşelim. olgun bir bayanım. ciddi olanlar arasın.

wolf_78_@hotmail ekleyin bende 17 cm ve kalın bi aletvar çok iyiyimdir ekleyin

kalın alet seven bayanlar ve çiftler ekleyin lütfen dmncyasin43@hotmail.com yada arayın 05313575131

değiş-tokuş yapalım benimde kız var aynen

slm bayan arkadaşlar isterseniz tanışa biliriz arayın veye da msj atın farketmez

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: